ZAPRASZAMY SERDECZNIE DO POBRANIA SKROMNEJ GAZETKI NASZEGO AUTORSTWA.

DO POBRANIA TUTAJ.

piątek, 26 lipca 2013

Redakcja


Pisanie o sobie to jedno z najtrudniejszych zadań. Dlatego też pewnie informacje, które tutaj zamieszczę, będą niepełne i niewiele osób obejdą. Co powinnam powiedzieć o sobie, żeby spełnić oczekiwania osób, które chcą mnie chociaż częściowo poznać?

Moje imiona dosyć dziwnie się komponują i gdyby wierzyć w takie bzdury, jak ich znaczenie, to nie wiem, czy ktoś umiałby to połączyć, wyjaśnić i jeszcze do mnie dopasować. Nawet sama nie potrafię powiedzieć, czy czysta Katarzyna i miła Milena to ja. Może odpowiedzią jest niewyjaśniana Nina?

Aktualnie jestem studentką, humanistką i mam nadzieję, że kiedyś będę mogła o sobie pisać Humanistka, przez wielkie „H”. W każdym razie do tego dążę. Po muzyce i książkach moją wielką miłością jest pisanie. Stąd też moje blogi oraz wszelkie inne teksty, które trafiają „do szuflady” (czyli do folderu  „Moje” na dysku C).

Może to dlatego, jak akurat nie piszę na bloga słuchając muzyki, nie czytam słuchając muzyki, to tworzę słuchając muzyki? Przy tym jestem nałogowym kawoszem a nocami upijam się rozmowami i półsłodkim winem.
Tak naprawdę to nic ciekawego.
Blog: http://histeryczna.blogspot.com/


Z tej strony koka., częściej zwaną Olką, w tym roku skończyłam osiemnaście lat. Pochodzę z Poznania, miasta, które szczerze uwielbiam. Zaczęłam blogować już parę lat temu, jednak dopiero trzy lata wstecz, tak bardziej na poważnie zajęłam się opisywaniem rzeczywistości i tego, co widzę. Pozwala mi to się, chociaż w małym stopniu, spełniać pisarsko. Lubię kontakt z czytelnikami, dużo radości mi to sprawia. Interesuję się muzyką, jestem od niej mega uzależniona, podobnie jak od sportu. Idealny wysiłek fizyczny i od razu mnóstwo hormonów radości trafiają do człowieka. Co jeszcze lubię? Podróżowanie. Kręci mnie poznawanie innych kultur, szczególnie tradycji ludzi i regionalnej kuchni. Jestem smakoszem. Miło mi.
Blog: http://spojrzeniem.blogspot.com/


Właściwie Kamila, ale pozostańmy przy zwykłym Kaa. Dwudziestoletnia studentka zupełnie abstrakcyjnego kierunku, jak na swoje humanistyczne wykształcenie z liceum - bo co robi humanistka na zarządzaniu zasobami ludzkimi?

Mieszkam w centrum Polski, w mieście Łodzi. Kocham to miasto i nie umiem się odnaleźć w żadnym innym.

Bloguję odkąd pamiętam, zaczęło się jeszcze w gimnazjum i trwa do teraz, z krótkimi przerwami. A dlaczego to robię? Szukam sposobu, aby wyrazić siebie. Mieszam wszystko, co kocham - pisanie, poznawanie świata, fotografię. A gdy mogę - biegam na koncerty i uwalniam swoje emocje.  Nie słucham byle czego i ciężko jest mnie przekonać do czegoś nowego - jeśli sama nie zakocham się w twórczości danego artysty - za nic w świecie mnie nie przekonasz do słuchania go.
Staram się być po prostu szczęśliwa.
Blog: http://krotkowzrocznosc.blogspot.com/

                                                     NATALIA

Rocznik 86, z wykształcenia i pasji pedagog kryminolog, z wyboru mol książkowy posiadający specyficzne upodobania muzyczne, albowiem słucha głównie piosenki artystycznej i współczesnej muzyki klasycznej. Lubi gotować i testować własne wynalazki kulinarne na swoim Mężczyźnie (o dziwo jeszcze żyje i chwali sobie jej kuchnie). Niedoszła doktor nauk humanistycznych, która marzy o własnym bisnesie;). Uparciuch z trudnym charakterem, ale o miękkim sercu zajmujący się na co dzień koordynowaniem biura Centrum Wolontariatu i Inicjatyw Obywatelskich.
Blog: http://mojportret.blogspot.com/


Cześć wszystkim! Ostatnio jakoś wyjątkowo często przydarza mi się pisać  o sobie - nie lubię tego, ale zakładam, że skoro już zajrzeliście do tej  zakładki, to chcielibyście się czegoś o nas dowiedzieć.

Zbytnio się nie wyróżnię spośród tego grona pisząc, że jestem humanistką. W tym roku skończyłam przygodę (przynajmniej na jakiś czas) z filologią polską na Uniwersytecie Gdańskim i zamierzam iść w bardziej artystycznym kierunku, jakim jest florystyka. Nie pytajcie, czemu akurat to, po prostu coś mi odwaliło. Standard.

Od lat bloguję. Najpierw zamieszczałam w sieci swoje marne opowiadania. Pisałam dla siebie i dla znajomych - to jednak dobrze motywuje do jako takiej regularności. Potem jakimś cudem trafiłam na Portal Pisarski, z którego przewędrowałam na Herbatkę u Heleny. I wreszcie odnalazłam swoje miejsce w sieci. Nie tylko piszę, ale też wspieram innych, staram się motywować i podpowiadać, co warto poprawić. Nie wymaga to jakichś szczególnych umiejętności, każdy przecież może pomóc wyrażając własne zdanie. Nina wygrzebała spod sterty zapomnienia mojego bloga i zaproponowała współpracę. Cóż, zobaczymy. Mam nadzieję, że nie zawiodę ani jej, ani Was, Drodzy Czytelnicy.
Blog: http://tajniac.blogspot.com/

Hej, to ja! Chyba najbardziej nieogarnięta istota w tej redakcji, ale jak nakazuje kultura osobista, wypada się przedstawić. Mam na imię Asia, jestem ''szaloną'' dwudziestolatką, której w życiu nic nie wychodzi i ma to głęboko w nosie. Czemu ''szalona''? Całe swoje życie spędzam z dala od ludzi, którymi w realnym życiu gardzę, tak jak oni mną. Nie jestem buntownikiem, nie jestem niekulturalna czy też niemiła, po prostu od czasu do czasu ujawnia się moje aspołeczne ''ja'', którego w żaden sposób nie mogę poskromić.

Co lubię robić? Głównie gnić w domu na łóżku, oglądać TYLKO DOBRE filmy i słuchać TYLKO DOBREJ muzyki. Dobra muzyka to w moim mniemaniu alternatywa i rock, natomiast dobry film to wszelkiej maści dramaty, melodramaty i thrillery. Do tego kocham sport, oczywiście tylko w telewizji, bo jestem zbyt leniwa, żeby ruszyć tyłek z kanapy. Ahh, no i uwielbiam fotografię, chociaż jestem największą amatorką w tej dziedzinie. Nigdy nie uważałam się za wielkiego fotografa, dlatego na tą kwestię spuszczę zasłonę milczenia.

Blog: http://kopnij-to.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz